Prawie wszystko, co robimy dziś w biznesie, przeniosło się do Internetu — wysyłanie poczty, podpisywanie umów, uczestnictwo w spotkaniach, a nawet nawiązywanie kontaktów. Wizytówka to jedna rzecz, którą trudno zastąpić cyfrową wersją. Oto trzy powody, dla których poczciwa wizytówka jest nadal ważna:
Wymiana informacji kontaktowych w sieci jest bezosobowa
Wysyłanie informacji kontaktowych przez SMS lub e-mail jest niezwykle wygodne, ale jest również wyjątkowo bezosobowe. Zaangażowanie w kontakt wzrokowy i rzeczywistą rozmowę to początek prawdziwych relacji. Dwie osoby z głowami ukrytymi w swoich telefonach nie będą pamiętać zbyt wiele ze spotkania. Po rozmowie możesz z łatwością przesłać informacje z wizytówki na urządzenie mobilne, ale bezpośredni kontakt to podstawa.
Wizytówki są najbardziej efektywnymi narzędziami marketingu bezpośredniego
Marketing e-mailowy, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i media społecznościowe świetnie sprawdzają się w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, ale nadal nie są tak skuteczne, jak osobiste spotkanie połączone z wymianą wizytówek. W każdej chwili możesz natknąć się na potencjalnego klienta, na targach, konferencjach branżowych, w poczekalni na lotnisku. Posiadanie przy sobie wizytówek sprawi, że nigdy nie przegapisz okazji, by nawiązać cenny kontakt biznesowy.
Wizytówka to pierwsze wrażenie Twojej marki
Niezapomniana wizytówka to coś więcej niż tylko podanie adresu e-mail lub numeru telefonu. Pierwsze wrażenie stworzone za pośrednictwem wizytówki jest niesłychanie ważne. Unikatowa wizytówka wzbudza zainteresowanie. Dlatego warto powierzyć zaprojektowanie wizytówek profesjonalistom. Na rynku usług graficznych na szczególną uwagę zasługuje Agencja Nie Lada Co, która przygotuje dla Ciebie nietuzinkowe wizytówki.